Makale Yazıları

Yabancı Cisim Yutmaları Sonucu Tıkanıklık

Dostlarımız yabancı cisim olarak tanımladığımız besin mahiyetinde olmayan cisimleri ya da besin olup sindirimi olmayan Gıdaları yemeye mehilidir. Önceliğimiz tedaviden ziyade onları korumaktır. Yabancı cisimlere ilgisi olan dostlarımızı koruyalım. Bulunduğu ortamda bu cisimleri bulundurmayalım.
Kedilerde Idrar Yolu Proplemleri

Kediler idrar yolu enfeksiyonu son zamanlarda sıklığı artmıştır. Özellikle erkek kedilerde görülmesine karşı dişi kedilerde azımsanmayacak derecede karışılmaktadır. Genelde yanlış beslenme kaynaklı sebepler nedeniyle oluşmaktadır. İdrar yolu enfeksiyonları farklı nedenler sonucunda oluşmaktadır.
Kaliteli Gelişmiş Acil Veterinerlik Hizmeti

Türkiye’nin her noktasında kalitemizi taşıyan donanımlı hekimlerimizle tüm evcil hayvan dostlarına hizmet veriyoruz. Müşterilerimizin neye ihtiyacı var? Acil istedikleri ne ? Biz en iyi sağlık hizmetini ne şekilde veririz? Bu soruların yanıtlarını,kısa ve hızlı bir şekilde şekillendirmekteyiz.
Hayvan Barınakları

Bahçelievler Belediyesi Hayvan Barınağı: Çobançeşme Mah. Sanayi Cad. Dış Ticaret Merkezi karşısı.Tel:0212 652 26 15 Bağcılar Belediyesi Hayvan Barınağı: Adres: Mahmutbey Mah. İSTOÇ 11. kapı çıkısının yanı (TEM yolu üzeri) Telefon: 0 212 659 20 48
KEDİLERDE PANLÖKOPENİ

Kedi panlökopenisi nedir? Feline panleukopenia (FP), kedi parvovirüsünün neden olduğu, kedilerin oldukça bulaşıcı bir viral hastalığıdır. Virüsten en çok yavru kediler etkilenir. Feline distemper ve feline parvo isimleri, canine distemper veya canine parvo ile karıştırılmamalıdır - isimleri benzer olsa da, farklı virüslerden kaynaklanırlar. Virüsler insanlara bulaşmaz. Kedi parvovirüsü, kemik iliği, bağırsaklar ve gelişmekte olan fetüs gibi hızla büyüyen ve bölünen hücreleri enfekte eder ve öldürür.