Kaliteli Gelişmiş Acil Veterinerlik Hizmeti

Türkiye’nin her noktasında kalitemizi taşıyan donanımlı hekimlerimizle tüm evcil hayvan dostlarına hizmet veriyoruz. Müşterilerimizin neye ihtiyacı var? Acil istedikleri ne ? Biz en iyi sağlık hizmetini ne şekilde veririz? Bu soruların yanıtlarını,kısa ve hızlı bir şekilde şekillendirmekteyiz. Bu nedenle müşterilerimizle yakın temas içindeyiz ve iletişim kanallarımızı sürekli açık tutuyoruz. Müşterilerimizin gerçek anlamda ihtiyaçlarını karşılamamız sadece acil değil, kalitemizi sürekli istemelerinide sağlıyor. Sağlıkta kalite tüm faaliyetlerin, sürekli olarak gözden geçirilerek iyileştirilmesi ve tüm çalışanların takım çalışması yaparak kendi ve müşterilerinin beklentilerinin karşılanmasını/aşılmasını sağlayan katılımcı bir yönetim anlayışıdır. Acil veteriner ekipleri yüksek kaliteli acil sağlık hizmeti vermek için eğitimli ve tam donanımlıdır. Başarımızda ekip ruhuyla tüm hastalarımıza zamanında ulaşıp, onları sağlığına kavuşturabilmek için birlikte karar vermenin, gerektiğinde hastanın aile hekimi ile irtibat kurup gerekli bilgileri elde etmenin büyük önemi vardır.
Kaliteli Gelişmiş Acil Veterinerlik Hizmeti