Sunduğumuz Hizmetler

Muayene - Check Up

Kliniğimizde kedi, köpek başta olmak üzere tavşan, kuş gibi can dostlarımızın muayenesini gerçekleştirmekteyiz.

Aşı Uygulaması

Kliniğimiz bünyesinde, evcil hayvanların her türlü aşıları yapılmakta ve kullandığımız hasta kayıt programı sayesinde aşı tekrarlama zamanları hayvan sahiplerine telefon ya da sms yoluyla bildirilmektedir.

Mikroçip Uygulaması

Veteriner Kliniğimiz bünyesinde, gerçekleştirilen mikroçip uygulaması, aşı uygulaması gibi kısa bir süre içinde küçük dostunuzun deri altına özel enjektörü ile yerleştirilmektedir.

Veteriner Laboratuvar

Kliniğimiz bünyesinde doğru teşhise ulaşmak adına gerekli laboratuvar hizmetimizle hematolojik, biyokimyasal, serolojik, mikrobiyolojik ve patolojik muayeneler yapılmaktadır.

Dijital Röntgen (DR)

Kliniğimiz bünyesinde son sistem olan dijital röntgen (DR) cihazımızla direk ve radyopak maddeli grafiler alınmaktadır. Ayrıca kliniğimiz bünyesinde, penn hip yöntemi ile kalça displazilerinin erken teşhisleri yapılabilmektedir.

Veteriner Endoskopi

Bahçelievler Veteriner Kliniği bünyesinde, evcil hayvanlarda endoskobik muayenenin yapılmaktadır.

Veteriner Ultrason

Kedi, köpek için özel programlanmış ultrason ile gebelik ve organ/sistem muayenelerini kliniğimizde yaptırabilirsiniz.

Veteriner Diş

Diş taşı temizliği, diş çekimi, peridontal hastalıkların tedavileri, çene cerrahisi işlemleri kliniğimizde yapılmaktadır.

Veteriner Göz

Kliniğimizde, göz hastalıklarının tanısı amacıyla schirmer gözyaşı testi, fluorescein boyama, fundus muayenesi gibi tanısal işlemler, göz kapağı cerrahisi gibi operasyonlar yapılmaktadır.

Cerrahi Uygulamalar

Kliniğimizde her türlü cerrahi operasyon gerektiğinde cerrahi profesörleri tarafından ameliyathanemizde steril şartlar altında yapılmaktadır.

Yoğun Bakım Ve Hospitalizasyon

Kliniğimiz bünyasinde bulunan yoğun bakım ünitemizle hastamızın ihtiyacına göre sıcaklık ve nem ayarlaması, kesintisiz (24 saat) yoğunlaştırılmış oksijen, ihtiyaç miktarında saf oksijen ve solunum rahatlatıcı..

Pet Kuaför

İsteğiniz doğrultusunda kliniğimizde petlerinize kuaför hizmetleri de verilmektedir.

Pet Shop

Kliniğimiz bünyesinde, minik dostlarınızın ihtiyaç duyduğu kedi kumu, tasma, aksesuarlar ve mamaların yanısıra, reçeteli mamalarda bulunmaktadır.