Sunduğumuz Hizmetler

Muayene - Check Up

Kliniğimizde kedi, köpek ve süs kuşları başta olmak üzere tavşan, hamster, sürüngenler, yabani kanatlılar, maymun, sincap, gibi hayvanların genel muayeneleri yapılmaktadır.

Aşı Uygulaması

Kliniğimiz bünyesinde, evcil hayvanların her türlü ithal aşıları yapılmakta ve kullandığımız hasta kayıt programı sayesinde aşı tekrarlama zamanları hayvan sahiplerine telefon ya da sms yoluyla bildirilmektedir.

Mikroçip Uygulaması

Veteriner Kliniğimiz bünyesinde, gerçekleştirilen mikroçip uygulaması, aşı uygulaması gibi kısa bir süre içinde küçük dostunuzun deri altına özel enjektörü ile yerleştirilmektedir.

Laboratuvar

Kliniğimiz bünyesinde doğru teşhise ulaşmak adına gerekli laboratuvar hizmetimizle hematolojik, biyokimyasal, serolojik, mikrobiyolojik ve patolojik muayeneler yapılmaktadır.

CR Röntgen

Kliniğimiz bünyesinde bilgisayarlı röntgen (CR) cihazımızla direk ve radyopak maddeli grafiler alınmaktadır. Ayrıca kliniğimiz bünyesinde, penn hip yöntemi ile kalça displazilerinin erken teşhisleri yapılabilmektedir.

Veteriner Endoskopi

Bahçelievler Veteriner Kliniği bünyesinde, evcil hayvanlarda endoskobik muayenenin yapılmaktadır.

Veteriner Ultrason

Kedi, köpek, tavşan, at ve çiftlik hayvanları için özel programlanmış ultrason ile gebelik ve organ/sistem muayenelerini kliniğimizde yaptırabilirsiniz.

Veteriner Diş

Diş taşı temizliği, diş çekimi, peridontal hastalıkların tedavileri, çene cerrahisi işlemleri kliniğimizde yapılmaktadır.

Veteriner Göz

Kliniğimizde, göz hastalıklarının tanısı amacıyla schirmer gözyaşı testi, fluorescein boyama, tonopen ile göz tansiyonu ölçümü, fundus muayenesi gibi tanısal işlemler ve katarak, göz tansiyonu, göz kapağı, kornea cerrahisi gibi operasyonlar yapılmaktadır.

Cerrahi Uygulamalar

Kliniğimizde her türlü cerrahi operasyon ameliyathanemizde steril şartlar altında yapılmaktadır.

Yoğun Bakım

Kliniğimiz bünyasinde bulunan yoğun bakım ünitemizle hastamızın ihtiyacına göre sıcaklık ve nem ayarlaması, kesintisiz (24 saat) yoğunlaştırılmış oksijen, ihtiyaç miktarında saf oksijen ve solunum rahatlatıcı..

Pet Kuaför

İsteğiniz doğrultusunda kliniğimizde petlerinize kuaför hizmetleri de verilmektedir.

Pet Shop

Kliniğimiz bünyesinde, minik dostlarınızın ihtiyaç duyduğu kedi kumu, tasma, aksesuarlar ve mamaların yanısıra, reçeteli mamalarda bulunmaktadır.